fredag den 3. august 2012

Overskud og positivt

Hvis jeg skal være helt erlig, så kan jeg tydeligt mærke forskeld fra dengang jeg var tyndest (selvom at midt spejlbillede stadig er forvringet) og vejede de 42,5-43kg og til nu hvor jeg vejer i mellem de 49-51kg. Jeg har fået meget mere overskud til og at være sammen med veninder, familie og gå i byen. Det er et stort plus på kontoen. Jeg kan tydeligt huske at jeg i weekenden fortalte en veninde( i en beruset tilstand) at jeg har fået det meget bedere efter at jeg er kommet op i vægt, også selvom at jeg stadig har tanker om at tabe mig osv. Lige pt. Sidder jeg sammen med min veninde og hins kæreste, vi varmer op til at vi skal i byen, så vi sidder og drikker lidt og ryger lidt vandpibe. I dag har vi været nede i byen og shoppet lidt . Hvor jeg købte en top, et par bukser .Og 4kugler til min piercing og 2 stave. Natten til idag, gav vi den gas i lykken på New York, hvor dem som spillede "hun tog min guitar" gav 4 nummere. Min veninde og jeg bliv en lille smugle fuld og hins kæreste holdte øje med os. Det er virklig rigtigt lang tid siden at jeg har haft sådan en fantasik og så god en weekendt. //Sarah-Line

1 kommentar:

  1. Hvor er det dejligt at høre, at din weekend er så god!!!! Nyd det!!!! :o)

    Mange knus herfra

    SvarSlet