onsdag den 8. august 2012

dum start, dum slutning, dum dag. måske en god dag i morgen

I dag har bare været en utroligt dum dag!
jeg har fået alt for lidt mad, men endligt er jeg rat ligeglad, for på den måde er den eneste mulighed at jeg ikke kaster op, eller det er så løgn, for det har jeg gjort i dag :/ lidt.
jeg er ligeglad.
jeg magter virklig ikke min krop når den ser ud som den gør, jeg vil bare være 4kg lættere når jeg starter i skole! og 5-6kg lættere når jeg skal til herning igen.
jeg er træt af alle disse tanker om mad, kcal, tyk, tynd, hvad folk tænker om mig, hvad jeg tror at folk tænker om mig, tanker om vægt, tanker om at tabe mig, træt af at jeg ikke kan bestemme mig!!! JEG ER TRÆT AF DET SKAL VÆRE MIN VÆRE DAG!!!! gid jeg dog hade andet indhold i min væredag end kcal, mad og vægt osv.!!!

jeg håber virkligt inderligt at en film kan få mine tanker til og at tænke på nået andet!!
jeg skulle vist ha taget med i byen aliveller :I

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar