tirsdag den 21. august 2012

I DAG

Har grædt igen i dag, første gang da jeg snakkede med min psykolog, da hun spurte ind til hvordan det gik med og at holde kostplanden, det fik dråben til og at flyde over bæret. jeg har rigtigt svært ved og at holde min kostplan,- men som min psykolog spurte om, om det var fordi at bare gjore som jeg ville, og ingen skulle bestemme over mig. måtte jeg nok sige lidt ja. og så bliver det jo bare endnu svære når en kostplan kommer i vejen, det er jo en "kasse" som jeg skal forholde mig til, og sådan er det jo bare. Ligesom når man skal starte med og at cykle for første gang, så har man også en til og at holde en, med en stang/kosteskaft så man ikke vælter, og hvis man så endeligt gør, så er det jo bare op på hesten igen. og blive ved og at prøve til at det lykkes. for en dag der lykkes det. og så bliver man så glad når man har nået sit mål.

og anden gang var da jeg var kommet hjem, og at ligge i min seng. og lige plusseligt gav intet mening. jeg har det så svært for tiden (siger personalet) jeg ved ikke hvad jeg selv mener. jeg kan ikke finde ud af hvorfor det er at jeg græder. er der fordi at jeg kan mærke mig selv, for det føler jeg ikke at jeg kan, eller jeg har nok stadig svært ved det. eller så er det fordi at jeg har "gemt" sarah væk i aaaaaalt for lang tid, og nu kan hun måske endeligt begynde og at mærke sig selv, uden at hun måske er klar over det?!
jeg har "låvet" eller hvad man nu siger, eller jeg har låvet at jeg ville prøve og at blive bedre til og at holde min kostplan, for hvis jeg gør det, så ville jeg også tabe mig, vægten sage ca 52,7kg og jeg skal jo ligge på 50kg ca. såååå go go go sarah!

nå jeg ville smutte nu, skal i bilka, med nogle venner<3

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar