mandag den 13. august 2012

skole start, det fede liv..

I dag er jeg started i skole, wuhuu... :) det bliver forhåbligt et fedt år! ikke som det sidste år. men et bedre år. sidste år var også et godt år. men det var bare grund-tam-tam..
sommerferien har været fint nok, for min skyld kunne jeg godt ha brugt 2-3 uger mere, men det er nu også rat og at komme igang igen. spiseforstyrrelsen har nok fyldt 55-60% af min sommer ferie, tror jeg. eller nok omkring 50% tror jeg. og resten har været på venner, familie og fester. osv.

jeg sidder lige pt i køkkenet, er ved og at nudler.. og snakker med en ven.
jeg føler mig fed og tyk, stadigvæk fordi at midt tøj ikke sidder som jeg godt ville have det, jeg har en delle på maven, som bare bliver stører og stører for vær dag!! den er seriøst klam og ulækker(!!føj!!) og aliveller sidder jeg og fylder mig med usundt mad, istædet for at holde mig til min kostplan, som ren faktisk er en af disse ting som KAN hjælpe mig af med mine opkastninger og overspisninger, men ALIVELLER veljer jeg den fra, fordi at jeg er bange for at den ville svigte mig, eller fordi at jeg ikke kan leve op til den og ders forventninger om at holde den HELT (kostplan og CFS). jeg har låvet CFS( center for spiseforstyrrelse) eller jeg har låvet min behandler og min dætist, at holde den, for at finde ud af om jeg skal ha taget mere af eller på.. kan simpelhend ikke forstå hvorfor at de ikke bare giver op, nu har jeg gådet der i ca 6 måneder og på de 6 måneder har jeg hvist ikke holdt den  skide kostplan en DAG. se det er både spil af papier, bogstaver, og printer fave..

 jeg skal til sådan nået tandlæge tjek på onsdag. pga. bulimien har ødelagt mine tænder. (skaderne kan ikke rigtigt ungåes efter ca 4år med en spiseforstyrrelse, og mange opkastninger) jeg ønsker virklig ikke at nogle af mine venner, veninder, familie melem, eller fjender skal ryge ud i en spiseforstyrrelse. man såre bare så mange, uden endligt at tænke på det. jeg tænker ikke på hvor mange jeg såre, for det eneste som fylder oppe i midt hove er mad, kcal, uddsende osv. og nok også en lille smugle familie. eller jeg tænker jo på min familie, HELE min familie, faster, onkler, kusiner, fættere, gran, plejefamilie og ders familie osv. jeg tænker på dem og nogle gange tænker jeg på om de overhovet skænker mig en tanke.

jeg skal i skole i morgen, jeg glæder mig, det er en sød klasse som jeg er kommet i, slf, kender jeg de fleste i forvejen, men det er nye lære, nye lære som jeg kender i forvejen, men nu skal jeg lære den og at kende og de skal lære mig og at kende, den rigtigt mig.
jeg ville snart smutte i seng, skal op ca kl 06:00_06:30ca hvis jeg altså kan komme op der, men først skal jeg lige have lavet min mad pak.. bum bum.. hader og at lave den(!)  men jeg bliver jo nød til det ;)

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar