onsdag den 1. august 2012

GLAD GLAD GLAD GLAD....

Jeg er glad!!! tror jeg... jeg har holdt HELE min kostplan indtil vidre!!! det er såååå godt, jeg føler mig for første gang ikke som en fiasko, det ville jeg ha gjort før i tide, hvis jeg fx. jeg hade kastet op eller ikke hade gjort det. men nu.. jeg føler mig famne sej!!!!!!! kl 16:45 ca. ville jeg gå ud og at spise to knækbrød med kyllingpålæg....

jeg glæder mig til i morgen!! jeg skal være sammen med min veninde som jeg ikke har set i et år ca. det bliver så godt og at se hin igen. og så håber jeg bare ikke at spiseforstyrrelsen ødelægger nået!! det får den FAMNE ikke lov til!!!! nu ville jeg bevise, ALLE at jeg godt kan. jeg ville kunne fortælle min behandler, at jeg for første gang har holdt min kost plan en hel dag, uden opkast, snyd og overspisninger... JEG KAN GODT!!!!!!

morgenmad,



frokost

HUSK!!

//sarah

2 kommentarer:

  1. Hvor er det godt gået Sarah-Line :-)
    Stort tillykke og jeg så du havde nået din mål vægt, flot :-)

    Kram
    Dorthe
    (Nicklas' mor)

    SvarSlet