søndag den 26. august 2012

"må jeg godt tage en potion mere? "

"Må jeg godt tage en potion mere?" - kommer det nogle gange fra min mund af, selvom at jeg har fået 2 posjoner til aftens mad, nogle gange får jeg et "ja, det må du gerne" eller "nej sarah, der kan ikke være mere mad i din mave/ eller nu stopper du sarah, de andre spiser mindre end dig" kæmpe ord der såre kæmpe meget, for jeg kan virklig ikke selv gøre for det. jeg ville ØNSKE at de være evigt eneste dag ville sige "NEJ!!!" for så bliver spiseforstyrrelsen sat på plas! istædet for at den får sin vilje med et dumt "JA" som øddelægger min aften med opkast og had. og aliveller hvis de siger "nej" har jeg tit tænkt og at sige til dem at " det skal du famne ikke bestemme!" men jeg gør det ikke.

Det har været en dum uge, dum uge med mange opkastninger! jeg bliver sur på mig selv når det sker og aliveller ikke... det er indviklet det hele!! rigtigt meget.
jeg er træt af og at været et sted hvor de kun går op i vægt og hvor meget jeg har spist, det føler jeg at alle gør.. jeg får sådan lyst til og at flytte væk fra det hele, skride væk eller løbe væk!!
jeg har sådan en bog hvor jeg SKAL skrive hvor meget jeg spiser osv. i. personale " er det iorden at jeg kigger i din bog" mig:" det står ikke det spændende i, for det er jo det samme som står der i vær evigt eneste dag" " men er det iorden" " ja jeg er ligeglad" (tanker " hvad er der så intresert ved og at glo i en dum bog hvor der er skrivet i hvor meget jeg har spist og hvor mange gange jeg har være på wc?") for så begefter at spørger mig om alt muligt underligt spørgsmål!!! VÆR GLAD FOR AT DU HAR FÅET LOV TIL OG AT RODE I MIDT LIV MENNESKE!!!!!!!!!!!!!! JEG HÅBER AT DU HAR LIDT dårligt samvidighed!!

jeg har lavet en kande grøn the, det smager nu rigtigt godt!! og så en masse sødetabbeletter i ;D
bare roligt jeg er ikke afhengi :)

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar