mandag den 4. februar 2013

et pip fra mig :)

tænkte at jeg lige ville smide et indlæg ind, nu hvor jeg har bare lidt overskud og hovdet ikke er fyldt med negative tanker... 

der er ikke sket det vilde siden sidst, varved læge i torsdag, må det være, kan ikke lige huske det :P 
min læge ville sende en ny henvisning igen, ved ikke om hun har gjort det. men skal der hen igen på torsdag, måskeskulle jeg spørger om blodprøver :l 

Hele sidste uge var jeg ikke i skole, og kommer det nok heller ikke i denne uge. det går bare ikke vildt godt lige fortiden, desvære, hade endligt regnet med at jeg skulle i skole i dag, men så da jeg hade fået gjort mig klar osv, kom de negative tanker, om at jeg var for stor til og at tage i skole, at min lår var for store til mine bukser, at jeg var for stor, osv. 
virklig frusterende. 

jeg skal snart spise, vilket jeg tydeligt kan mærke at der virker angst provokerende, bare tanken om hvad jeg skal spise,er jeg næsten lige ved og at græde over, så ja spiseforstyrrelsen fylder meget lige fortiden, selv morgen maden, prøvede dog at sige til mig selv at jeg bare, skulle spise det hele. men spiste nok halvdelen, ikke nok! må bare prøve at spiselidt mere her til frokost. :)

4 kommentarer:

  1. Kan kun sige, føler virkelig med dig, sidder selv i en svær situation om at føle min madplan.

    Men kæmp min kære, de siger det bliver bedre på den anden side (:
    selvom det er svært at se lyset lige nu

    SvarSlet
  2. Årh de kostplaner der, Puha kan slet ikke holde dem, tror at jeg efterhånden har så mange at jeg kan udegive en bog :p hehe.

    ja det siger de jo, her i oktober var jeg oppe på ca 54kg men det er også ca 10kg siden nu ca. gid at der ikke fantes vægte, slanke middeler osv. så tror jeg at verden ville godt :)

    og kæmp også til dig! verden er meget sjovre og bedre end en dum SF. :) det er bare 5-6år siden ved mig, så kan ikke huske hvordan det er ikke at være "syg" :l

    SvarSlet
  3. Hvor er det godt, at de sender en ny henvisning, søde. Det har du brug for. Og du er IKKE stor, ikke det, der ligner <3<3

    SvarSlet
  4. Tak hvor er du sød søde! Ja det håber jeg, <3
    jeg ville ønske at jeg selv kun se det.

    SvarSlet