fredag den 22. februar 2013

....

Det er ved og at være et stykke tid siden at jeg har skrivet, undskyld.
lige fortiden er det hele på en eller anden måde bare kaos, det hele.
jeg vil godt have det godt igen, men SFèn fylder bare rigtigt meget, og jeg har svært ved og at tage i mod personales hjælp, selvom at det er det som jeg virklig ønsker. jeg har taget på, 1,5 kg ca. på mange måder er del vel godt?! ik. men midt hove er bare ved at springe, " STOP MED OVERSPISNINGER, STOP MED OPKASTNINGER! du er famne fed nok i forvejen!" "du kan ikke være bekendt at møde op D. 18 og så forvente at de ville tage dig tilbage når du kun er 4,5kg fra din målvægt, du er jo helt til grin!" "du kan IKKE  engang være bekendt at komme tilbage, hvad ville de ikke tænke om dig" "TAB DIG, NU! BARE 6KG!" øv! jeg hader disse tanker :(
hvorfor findes der ikke bare en pille?

jeg kom til at tænke på, AT, hvis jeg nu prøvede at lade vær med at have overspisninger OG opkastninger i 1-2 dage, så må jeg forkæle mig selv :P
med nået tøj, ( finder lige nogle billeder af det som jeg har overvejet at købe :D ) eller en lækker cream til ansigtet ( et rimeligt tit meget tørt i ansigtigt, har nok en blandet hudtybe?! er både fedtet, og tør, nogle som kender en god crem? har tænkt lidt på en som er fra aprotektet :) og så en body cream :)
 måske det kun holde motivisionen lidt oppe, at jeg kunne give mig selv et eller andet, hvis jeg ikke gjore det? eller at jeg måtte bruge 400-600kr på mig selv ( er ikke så god til atbruge penge på mig selv lige fortiden, altså at købe nået lækkert til mig selv fx tøj, smykker, sko, makup osv.)

6 kommentarer:

  1. Åh kender det virkelig alt for godt, har også selv problemer med overspisning og opkast, og det er bare så svært at bryde den onde cirkel.
    Men du skal vide at de ikke tror du hverken er tyk eller burde tabe dig. Og selvom du så havde nået din normalvægt så er man stadig ik rask og har brug for hjælp

    SvarSlet
  2. Du behøver ikke undskylde, søde pige :-)
    Det lyder som en god idé at forsøge med den aftale, du laver med dig selv om, at du må forkæle dig selv, hvis du klarer et par dage uden opkast og overspisning. Men så husk, at det heller ikke skal være et par dage med sult og faste <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg beklager at jeg ikke har fået svaret, undskyld :(

      Tjaa... fik købt nået aliveller, måske er det bare en dum idé, med de aftaler?! for så kommer spiseforstyrrelsen, og snakker " du holder det jo aliveller ikke" " vil du ikke heller være hin den tynde?- jo det ville jeg godt!" " du bliver så fed og stor, hvis du ikke kaster op".
      alle disse tanker, i ét lille hoved, hvordan kan der være så meget plas et så lille sted? er usb-stikket ikke snart fyldt op?
      vi (min plejemor og jeg) lavede nået ligende samme aftale for nogle år siden. at hvis jeg tog det ene kg på, på en uge ca, så fik jeg de all stars sko som jeg vil have, men jeg hade slf tabt mig. der bliv ringede til mine forældre imens tårede trillede ned af kinderne af mig, imens at jeg bønfaldt dem om at jeg nok skulle spise, bare st de ikke ringede til mine forældre.

      ak ja, jeg håber, håber at jeg endag kan meget snart kan få nogle dage uden opkast og overspisninger, men gid at den lorte sf bare vil holde sin kæft, :(

      <3

      Slet
    2. Søde du, dit hovede må virkelig være ved at springe. Og hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe. Jeg har også rigtig svært ved at være alene.. Alene i for mange timer af gangen fører bare til overspisning og opkast. Det er så modbydeligt :/ og alligevel så svært at stoppe. Det kræver meget, håber du får hjælp.
      Føler med dig <3

      Slet
  3. Puha, det lyder virkelig ikke rart, søde. :( Du behøver ikke undskylde, at du ikke har fået svaret. Jeg ved jo, at det svinger med overskud og sådan, så jeg forventer ingenting. Jeg kender det!

    Knus til dig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde :)
      ja det gør jeg bestemt.

      Og lige over<3

      Slet