onsdag den 6. februar 2013

ude af midt liv.

okay, NU  gjorde jeg det famne, nu er de ude af midt liv! for jeg ville jo godt have det godt, og dette er det første skridt i den retning :)
jeg gjorde det helt af mig selv, kylede dem i toilettede, men kom til og at tage nogle af dem igår, og der efter fik jeg nok af dem, så jeg smid dem famne ud!!! ikke om jeg ville have at de skulle og friste mig mere!! for det gjorde de virklig!nu må jeg bare holde mig i skindet og ikke købe nogle nye.!

i mange år(??) jo, år. må det være. hade det nærmest styrede mig, ikke vær dag, men engang gjorde de, engang var jeg oppe på 12-13 stk. rigtigt mange når man kun må tage 1-2 stk.
det er endligt pinligt, skamfuldt at indrømme. men jeg føler at jeg godt kan stå ved det nu,(hvor jeg har smidt dem ud)  at jeg hade et "misbrug" af afførende piller. man føler sig vel lidt som en cykkel rytter som skal stå frem og sige at man har taget doping.
det er heldig vis langtid siden at jeg sidst hade taget dem! tog dem nok i mellem 1-4 gange om året, der i mellem, det er jo stadig meget, for de skader jo helt vildt!!!! OG MAN TABER SIG IKKE AF DEM!!!!!!
uandset hvor mange man tager, så taber man sig ikke, man ødelægger kun sig selv, ikke en skid andet!!!

ellers går det lige, jeg kan mærke at jeg igen, igen, er begyndt og at vær bange for at tage på, bare det hvis vægten er stigen 200g, som den gjorde i morges. kan virklig få mig ud på et side spor, og så kan jeg saktens tænke, årh fuck den her dag, nu æder jeg bare en masse, ikke at det hjælper i nogle retninger. for så får jeg det bare endnu dårliger og tænker "nå, nu hvor jeg Aliveller har ødelagt dagen, så kan jeg ligeså godt bare ødelægge resten af dagen"  
i morgen skal jeg til læge, ikke at jeg glæder mig, jov jeg gør så, hvorfor skal min læge også være så sød? hvis hun nu var midre sød, så ville jeg have det skidt med at komme til læge, ligesom tandlægen, som jeg overvejer at aflyse i morgen, fordi at jeg igen, igen bare ved at jeg skal have lavet huller. 

jeg har fået taget mig sammen til og at få mixet en bolle dej sammen, ikke en af de der sunde bolle deje med en helveds masse kerner i osv osv. menen dej på hvede mel, bare sådan en fix pose, hvor der er mel og tør gær med i og så skal man selv putte vand i. jeg håber at det bliver gode og ikke alt for tøre. :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er du bare SEJ, søde! Det er vildt godt klaret! Havde selv et misbrug af dem engang, og jeg ved, hvordan de frister, hvis bare de ligger der! De 200 gram kan sagtens være væske - væskebalancen kommer totalt ud af balance, når man tager de piller. Hvor er det godt, at du har smidt dem ud :-)

    Håber, det går godt hos lægen <3

    SvarSlet
  2. Tak søde :)
    Puha det er jeg ked af at læse :(
    ved bare hvor skidt jeg får det af dem, koldsved osv. mega ubehageligt!!
    ja det har du rat i, og vægten svinger jo meget i løbet af en dag, ca 2kg mener jeg. :)
    Jeps og det samme med opk, og er i forvejen en kæmpe dør til at drikke vand :( prøver dog at drikke safte vand, haha, ved ikke om det giver det samme :p

    ja det håber jeg også :) <3

    SvarSlet