onsdag den 6. februar 2013

jeg ligger søvnløs her til den dag du står her igen........

så ligger/sidder jeg her igen, øh. 
klokken er mange, snart 02. 
jeg burde sove, men kan ikke, 
og nu hvor jeg tænker mig om så har, 
jeg faktisk ikke sovet i dag, 
tror jeg .
altså til middag :P 
måske er jeg sulten?
jeg HADER at indrømme,
det over mig mig selv eller andre! 
men jeg kan da ikke spise??
puha, allerede nu sættes der en 
helveds masse tanker igang,
hvis jeg spiser nu, hvad så med i morgen?
hvad nu hvis jeg har taget en masse på! 
jeg ved jo at det ender galt, så vi lader vær. 
men jeg burde jo! men jeg kan ikke! 

Det er åbenbart allerede 1 år siden at jeg var til forundersøgelse i Herning,
for har lige modtaget et brev fra dem i dag
 med en helveds masse spørgsmål , igen, igen. 
de ville åbenbart godt vide hvordan det er gået mig siden da, 
tror at de bliver nået overrasket når de ser at jeg vejer under det, 
som det mindste jeg vejede der inde, 
eller måske er de ligeglade? 
ehm..

men hvad så nu? 
ja godt spørgsmål, 
jeg overvejer at stå op, 
rode lidt op og gå til køjs igen, 
hvis dette ikke hjælper, så går jeg ned til nattevagten :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar