søndag den 10. februar 2013

04:35 mandag, d. 11/2-2013

jeg hade lyst til og bede hin om ikke at gå, englen. bede hin om at blive ved mig, så jeg ikke fløj væk, igen. bede hin om at fjerne mine nutella madder. men hun hade fri, men vi ses jo også snart, mandag måske, ellers tirsdag, jeg spurte hin om det, men nu kan jeg ikke huske det. det føles som flere dage, selvom at det kun er en dag eller to. så skal vi svare på spørgsmål, ligesom vi gjorde i dag, og igår.

mine ben føles som om at de kunne give efter hvornår det skulle være, at de ikke kunne holde mig oppe, de føles trætte, jeg hade lyst til og at ligge mig ned, bare i 10min, på det varme gulv, ligge i foster stilling og stirer tomt ud i luften. og lade tankerne flyve, og håbe på at englen ville hjælpe mig op, måske give mig nået af hindes tryllestøv, så jeg igen kun blive fin.

2 kommentarer:

  1. Det er virkelig smukt skrevet, søde, selvom det også er meget trist <3

    SvarSlet
  2. Tak søde, er glad for at du syntes, det betyder meget<3

    SvarSlet