mandag den 28. januar 2013

mandag, stadig d.28/1-13

en anden- "har du nogle idèr, til hvordan vi bedst kan hjælpe dig?"
mig-  "nej, jeg ved ikke hvordan vi bedst kan hjælpe mig"
 mig- "det var meningen at jeg skulle ha ringet til min læge i dag"
en anden-  "men hvad tror du at din læge kan hjælpe dig med?"
mig-  "det jeg ikke, jeg går vel rundt og regner med at hun kan et eller magisk"
en anden- "men det har da ellers set ud som om at du har haft det meget godt i den sidste tid, du har da grinet og smilet"
mig- "jaah"
en anden- "men du ville bare godt have at vi skal tro at du har det godt?!"
mig- "ja?!"
en anden- "hvordan går det ellers?!"
mig- "detved jeg ikke, skidt tror jeg"
en anden- "det med maden eller?"
mig- "ja, det med maden"
en anden- " men har du tabt dig meget her på det sidste?"
mig- "det ved jeg ikke"

sådan lyd samtalen nogle lunde da jeg var ude og at gå her i aftes, måske ikke helt som der står skivet, det er bare sådan nogle lunde.....



4 kommentarer:

  1. Hm, var den samtale med en personale? Personen lyder ikke så opmærksom på, hvordan det er at være dig :(

    SvarSlet
  2. Kan ikke huske samtalen helt præcis, jeg tror at de prøver at hjælpe mig så godt som muligt. det forvirrere mig lidt om de ikke snart løber tør for idér, om hvordan de bedst kan hjælpe mig. lige fortiden køre vi den der stil
    med at jeg skal blive ved dem til kl er 19.en i aftes smuttede jeg 5min i ca. så som "straf" skal jeg måske hvis jeg er ( u )heldig blive til 5over i morgen. (aftensmad) personalet hjælper med morgenmad, eftermiddag, aften og natmad. altså hvis de altså kommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, det lyder godt, at de alligevel hjælper dig, så godt de kan. Tak, fordi de retter mig :-)

      Slet
  3. Ja det synes jeg også, :)
    håber at det er okay??!!<3<3

    SvarSlet