mandag den 28. januar 2013

hvad er normalt?

bliver mere og mere forvirrert for vær dag der går, sådan næsten da.
hvad er et normalt måltid?
først får jeg avide at det er helt okay at taget 2 posioner, og næst efter får jeg avide at det er formeget, en overspisning...
ved de overhovet hvad en overspisning er? O.o
jeg ved ikke engang hvad et normalt måltid er! det tror jeg iværtifad ikke...
er det ikke normalt at tage to gange? eller er det en overspisning?
gør normale IKKE spiseforstyrrede mennesker det ikke, altså tager 2 gange?
er det normalt at "dele" 1L mælk for sig selv, plus 2-4 boller med pålæg? er det normalt?
hvad med jule aften, hvor folk propper sig med 2 posioner fed jule mad, 2-3 posioner ris a al mang. og begefter jule sik og kager,
eller fx hvis man nu er en tur i biffen og køber 200-300gr. bland-selv-slik, en mellem popcorn OG en stor cola.. er det normalt?
kan famne ikke finde ud af det!!!
nogle der ville forklare, TAK!!!!!


2 kommentarer:

  1. Kære Sarah-line

    Hvis du kan og har lyst til at spise to portioner, så gør det. Det er ikke overspisning i min verden, men helt normalt faktisk. Både Nicklas og jeg - ja og Pernille for den sags skyld - kan sagtens finde på at tage både en, to og tre portioner, så guf du bare løs med god samvittighed ;-)

    Kærlig hilsen
    Dorthe

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Dorthe :)
      1000 mange gange tak for dit svar!
      hvor lettede det at høre, at jeg ikke er den eneste som kan finde på det. :)
      for man godt nok heller ikke ungå at blive mega forvirrert at få sådan nået avide.
      sådan har jeg det :)
      men tror måske atdet har nået at gøre med at de er bange for at jeg skal få det dårligt?!

      knus :)

      Slet