søndag den 13. januar 2013

jeg er her endnu :)

måske burde jeg få blogget lidt igen, bare så i ved at jeg stadig er her :)

Jeg ville lyve hvis jeg sagde at det går skide godt, for sagen er at det bare går skide dårligt, lige pt.
spiseforstyrrelsen, fylder og styrer rigtigt meget. jeg føler at der ikke er andet at gøre end at adlyde,
så det gør jeg. jeg ville ønske at jeg bare kunne lade vær, lade vær med og at tro på den, når den fortæller mig at den nok skal gøre mig glad, hvis jeg bare lige taber 1 kg til, men jeg ved jo godt at den er en løgner, jeg ved jo hvordan det ender, og aliveller adlyder jeg den, som om at jeg var den slave.

der er ikke rigtigt nået og at fortælle om, jeg skal i skole i morgen/ idag. selvom at jeg faktisk allerhelst har lyst til og at blive hjemme, fordi at "den" har slugt alt enegien ud af mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar