onsdag den 2. januar 2013

skole start, og tanke mylder.

Puha.. klokken er mange, over 03. og jeg skal op kl 07- 07:30 ca.
Jeg starter i skole i morgen, for første gang siden vi fik ferie for ca 14 dage siden, det bliver sjovt og hård, men fedt og starte op igen..  :)

Det går lige fortiden meget blandet ( haha :D det lyder som om at det er flere uger siden at jeg har skrivet, ehm)
I morges hade jeg det godt, var glad, og hade den der følse i kroppen "jeg-kan-ikke-mærke-sfèn-så-jeg er-iværtifald-ikke-syg,-jeg-kan-jo-spise-soya-yoghurt-som-har-et-højre-fedt-og-kcal-procent-end-skyr-cheasy". men nu, kan jeg godt mærke den. Den fortæller mig at jeg er fed, klam og ulækker, at jeg biver nød til og at tabe mig. før nogle kan lide mig. Jeg hader disse tanker! jeg er på min "sunde vægt" eller "målvægt" som de "kloge hovder" siger, og jeg hader det, jeg forbinder det med at have et sundt bmi på 20, som overvægtigt, og tænker at det at have et bmi på ca 17 og under er normalt.!
Jeg skal til læge nu her om ca 5-6 dage, og tankerne slår ned, "famne nej om jeg skal til læge når jeg ser ud som jeg gør, hvad ville hun ikke tænke? hvad ville personalet ikke tænke? "hun fejler jo intet, hun burde istædet tage ud og løbe sig en tur, så hun kan tabe sig"

Jeg vil godt have børn engang (!!), gerne 4, så de kan få glæde af hinanden og hjælpe hinanden.
men problemet er bare at jeg ikke har fået min mens endnu, og den har nok ikke været "normal" siden november/december 2011, endnu en grund til at jeg godt vil ud af dette helvede, den æder en op langsomt, ødelægger en. og smaddere en..



2 kommentarer:

  1. Søde du, sy ved det jo godt, det er sygdommen der fortæller dig at du er fed. Lægen vil blot blive glad for at du ikke længere ødelægger din krop med underernæring. Men ved det er svært, og bare fordi du ik ser syg ud, så er du jo stadig langt fra rask.
    Jeg bruger også selv det med at jeg gerne vil have børn engang som et stort motivations faktor, egentlig så meget at jeg drømmer om børn næsten hver nat.
    Håber du er stærk og kan holde din målvægt, og får arbejdet med alle de dumme tanker.

    SvarSlet
  2. Hold fast i den sidste del, søde! Man skal ofte ligge på den normale vægt i et stykke tid, før man får menstruation igen - og det er jo nødvendigt for at få de dejlige børn :-) Jo længere tid, den er væk, jo sværere kan det være at få den igen. Det har jeg i hvert fald hørt..

    Jeg kender virkelig godt de tanker i forhold til vejningen. Men det viser netop, at du kæmper, at du vejer, hvad du gør nu - og det er sejt! Du er stadig syg, det er ikke mere end nogle uger siden, du skrev om alle de syge tanker, og man bliver ikke bare rask på et par uger. Man er ikke rask, bare fordi man vejer, hvad man skal. Det ved din læge forhåbentlig :-)

    Knus <3

    SvarSlet