mandag den 31. december 2012

GODT NYTÅR SMUKKE MENNESKER :)

Tænkte at jeg lige kunne nå at lave det aller sidste indlæg, på åres aller sidste dag, for om ca 20 min så, hedder det den 1/1-2013, men selvom at indlæget nok ikke bliver så langt, så ville jeg nu aliveller ønske jer alle et super godt og smukt nytår :)
jeg håber at i nyder åres sidste dag, med dem i holder af.
skal i se 90års fødesldag? det skal jeg, og så skal vi spise hjemmelavede kransekage, uhmm, vi har fået en ligge smags prøve og den smager virklig godt! virklig nem og at lave!
:)
jeg lover at jeg nok skal ligge nogle billeder ind af min nytårs aften ind, og andre billeder,  når jeg kommer på min ejen, computer :)
ligenu er jeg på en vens, så det er lidt svært og at ligge dem ind, hehe...

vi ses i det nye år blog læser :) pas på jer selv og jers nermeste og nyd nu aften :)

4 kommentarer:

  1. Håber du havde et godt nytår.

    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kamilla :)

      Det kan du tro at jeg hade, hvad med dig, var din også god? :)

      Det skal jeg nok lige gøre,
      forsat god dag :)

      Slet