lørdag den 29. december 2012

snart nytår :)

sådan som dagene dog lige plusselige går hurtigt, om ca 50min er der 1 dag til nytårs aften, og nøj hvor jeg glæder mig :D
eller sådan, for jeg bryder mig faktisk ikke rigtigt om rekitter og det høje brag, som det efter lader,
vil faktisk helst blive inde, selvom at jeg har fået taget nået, børne krut med, haha :P

i dag var jeg med til en katte fødsel, og nøj hvor var de dog bare så søde :)

ellers går det godt, sådan da, ligenu, prøver jeg og at skubbe alle tanker om vægt tab, motion, mad, osv, væk. og bare prøve og at glemme spiseforstyrrelsen lidt, det går faktisk okay godt, og tænker at jeg bare kan tabe mig i det nye år, ehmm.. jeg ville ønske at jeg ikke tænkte sådan, men ja... det gør jeg desvære :/

ellers håber jeg at i alle sammen får et super godt nytår, og pas nu god på jer selv og jers nærmeste :)

2 kommentarer:

  1. Katte er fantastiske :-)

    Jeg synes, det er okay, at du til at starte med udsætter dit vægttab til efter nytår. For hvem ved, måske kan du derefter beslutte at udsætte det til måneden efter - og så til sidst har du helt glemt det ;-) Ej, så let er det selvfølgelig ikke. Men det ville da være rart :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja meget, men kan nu bedst lide hunde :)

      årh ja det er rigtigt, nok. gid at ´det ville være så let, ja, det er det bare ikke :/

      Slet