søndag den 30. december 2012

farvel 2012 og goddag 2013 :)

Tiden går hurtigt, alt for hurtigt, efter min mening. jeg savner at der findes en "stop-livet-knap-i-bare-5-min-TAK" men den må jeg nok lede længe efter. Jeg kan ikke lade vær med og at tænke på hvad jeg har opnået i 2012,
 ingen ting tror jeg, jeg har tabt mig og taget på, har været oppe på 54kg og nede på 42,5kg, bare i år. stort set vær dag minus ca 2-4uger i år, har jeg fyldt mig med mad, købt mad som aliveller ender nede i wc, jeps, du læste rigtigt, en overgang, brugte jeg mange penge på mad til at dulme bulimien i, det var og er et helvede. maden fyldte ALT. der var ikke plas til andet.
men nu, går det bedre, meget tror jeg, jeg tænker ikke på så meget maden mere, ikke ligenu ( er hos nogle venner nu). selvom at det er hårt at accepter at maden ligger nede i maven, så tænker jeg faktisk ikke rigtigt over det, en hvis jeg var hjemme. problemet er bare at min mave bare har været stor og hård i dag og gjort ondt, men det hjælper når man slår nogle prutter, haha :D :P
jeg håber bare ikke at min mave gør ondt i morgen, ellers må jeg lige finde på et eller andet, ville jo godt se godt ud når vi skydder det nye år ind, samt se godt ud i tøjet.

jeg ville smutte, sov godt smukke læsere, og nyd nu dagen i morgen, og giv nu den dumme SF sparket. selvom at den aldrig holder fri, desvære :)

jeg kan huske at min dætist spurte mig om om vi ikke skulle lade SFèn blive hos hin, og meger at jeg sage at det kun være rat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar