onsdag den 19. december 2012

dagen i dag :)

jeg synes at det hele er meget blandet lige fortiden, jeg ville godt længere ned, men jeg har ikke lyst til og at gøre min familie bekrømeret, igen. eller gøre den ked af det. jeg har lovet min far at jeg skal tage det på som jeg har tabt, (?!) men det er bare svært og at accepter, og jeg er bange for at blive tyk (tyk=normalvægtigt=vægtab igen?! ) jeg er jo ikke som sådan voldsomt undervægtigt(!) jeg ligger i den lave ende af bmiet(selvom at man ikke kan bruge den til en skid!) folk siger at de godt kan se at jeg har tabt mig( eller det er nu mest personalet, som har sagt det)  men jeg kan ikke se det selv?! jeg har det faktisk godt med mig selv nu, en det jeg vejede før. jeg synes at jeg er flottere nu.. det lyder nok underligt...

ellers har dagen været okay, ikke det store end at vi hade jule frokost på skolen, men jeg er ikke så vild med jule mad, så jeg hade to energi drikke med, en med vanilje( sidste drukket, smagte af vanilje cream, ligesom det man bruger til deserter) og en med skovbær( smager bedrer end de andre) de nye som jeg har fået indeholder ca 15,6g fedt og ca 400kcal. altså ligesom et måltid. jeg drikker en til morgenmad og frokost, da det er de måltider som er sværest :/
jeg håber dog at jeg snart kommer der til hvor de ikke er sværer, men er nemme og at forholde sig til :)
dagen i dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar