tirsdag den 11. december 2012

at møde kl 10 = stå på skøjter :)

Det er onsdag i dag :)
jeg skal først møde kl 10, ca. da vi (min klasse) skal hen og stå på skøjter, det skal nok blive sjovt, og begefter skal vi hen og at træne. jeg sidder lige nu i sengen og ser tv2 news. drikker en kop kaffe og får lidt yoghurt. jeg lovede min psykolog at jeg nok skulle tage kage med, i morgen, men jeg overvejer virklig og at lade vær med og at tage det med, - angsten rammer mig, jeg er bange for at tage på, blive tyk osv. det er jo heller ikke sundt fortæller spisedjævlen mig. problemet er bare at jeg lovede hin at jeg nok skulle tage kage med, jeg ville ønske at jeg ikkeskulle til og at diskoter med med den, men bare spise som alle andre normale mennesker, spise mindre fordi at jeg er så skide bange for at tage på. det er så dumt, for jeg ødelægger det jo kun for mig selv...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar