lørdag den 15. december 2012

bare et indlæg....

Jeg prøver og lave aftaler og siger til mig selvom at jeg IKKE må tabe mig mere end, 1 kg.(ville dog være allerbedst hvis jeg kun tage lidt på!)
bare indtil næste år. for skulle nødig have at min læge indlægger mig, også selvom at der slet IKKE har været snakke om det!! dog er jeg utroligt nok glad for at jeg ikke har tabt mig mere end 100 gr i morges..
men hvis jeg bliver ved med og at spise som jeg gør, så taber jeg mig nok mere :/
men nu skal jeg jo snart til og at begynde og at blive vejet hos hin, når jeg ikke længer går i behandling.
det skal nok blive sjovt, eller nået :/
jeg er spændt på hvad der nu skal ske, eller hvad hun nu finder på.
jeg vil prøve og at ringe til hin på mandag, da jeg også skal ha snakket med hin om energidrikke.
og nået med nået snorende i mine ben, og fingre som kommer engang i mellem, har dog fået avide at det godt kun være fordi at midt kcalium er lavt, igen..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar