fredag den 28. december 2012

nytår, ferie, og meget mere :)

jeg har det bedre nu, end igår, haha.
der var familie jule frokost,igår  og vi alle sammen fik hvis nået inden borderds, ink. mig selv, som hvis fik mere end jeg kun holde til..

Det går okay med maden, men det kun ha gået meget bedre, ligenu føler jeg mig rat så fed og ulækker, fordi at min mave gør ondt og er opustet.  jeg hader det, men sådan er det engang i mellem.
jeg er stadig bange for at tage på, meget. selvom at jeg har taget på siden julen.

jeg har tænkt på nået, at jeg ville prøve i ca 1 månede og spise nået uden mælk i, pasta, ris osv. men at jeg skifter det ud med soya produkter og spiser sundt og varriert og spise kylling. det lyder sikkert meget spiseforstyrrede?! ehmm tja. men det er jo kun en månede. jeg vil kun gøre det for og at se om mælk gør et eller andet,  for nogle gange får jeg meget ondt i maven, men det kan jo også være pga. de mange opkastninger. men nu skal jeg også lade vær med og at give spiseforstyrrelsen alt skylden, vilket jeg hvis godt kan være rat god til :I ehmm.

ligenu er jeg hos et par venner og ders lille søn, det er rigtigt hyggeligt, og jeg skal holde nytår her, så skal være her til tirsdag :)
det bliver rat og at komme i skole igen, men det er nu også meget dejligt og at have ferie, så kan jeg få lidt ro i hovdet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar