onsdag den 26. december 2012

god jul og godt nytår :)

nu er jeg hjemme igen, i min ejen trykke verden, lige indtil i morgen, hvor den står på familie jule frokost. jeg glæder mig, det er ikke det, det er bare maden, og alle de kg, som jeg kommer til og at fylde mig med. det var det samme med jule maden, min familie fejler ikke nået, de er virklig nogle af de smukkeste mennesker som jeg kender, dem jeg holder så inderligt af! problemet er bare alt den mad :/ virklig, jeg ville ønske at december ikke handlede om mad konstans, men det gør den, og det kan få mig til og at tænke at jeg mælder mig fra, siger at jeg er syg så jeg ikke kommer med, selv jule aften, tænkte jeg at jeg bare vil hjem, i min ejen lejlighed, hvor jeg ikke følte at jeg skulle fylde mig med mad for at gøre andre glade, wtf. græd endag om aften, jule aften. hvorfor skal den spiseforstyrrelse fylde så meget?
jeg hade ikke kastet op de 2 dage hvor jeg var væk, jeg prøver og at sige til mig selv at det FAMNE er godt, men spiseforstyrrelsen siger nået helt andet.
jeg kom hjem igår, jeg bliv nød til og at komme hjem for at lade op til familie julefrokosteren, og få ro på tankerne, på spiseforstyrrelsen, og på mig selv, jeg er virklig ked af at jeg ikke kun være sammen med min far, hans kæreste og hins 2 børn, indtil i morgen, virklig. men kun bare ikke :(

ellers har jeg fået nogle gode gaver, dobbel glas af min far, og de er bare så flotte, jeg elsker dem virklig! det er nok en af de bedste gaver som jeg nogle sinde har fået! så fik jeg også en stum tjender i lime grøn og en puf skammel ting som kan være ting i også i lime grøn, også en virklig god gave, en halstaklæde, som skal byttes til sort, hvis man kan få den i den fave, the af en veninde og knallerter dem man kan hive i så de siger bang, også af en veninde :) det var hvis dem som jeg fik i gave :)

jeg håber at i andre også har haft en kanon jule aften, selvom at den sikkert også har været svær for nogle af jer, :)

nu er nytår snart på trapperne, så jeg ville ønske jer alle sammen en fantasik godt nytår, og pas nu på jer selv og jers nermeste <3

4 kommentarer:

  1. Tak, og i lige måde - rigtig glædelig jul og godt nytår!
    Og det med at skulle lade op - det kender jeg. Og det er HELT okay :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. tak søde :)
      årh det er jeg glad for og at høre :)

      Slet
  2. Tusind tak og i lige måde, havde en fantastisk aften, som du også er velkommen til at læse om på min blog:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. årh hvor dejlig og at høre søde, ja det læste jeg godt :)

      Slet