søndag den 9. december 2012

søndag, mandag i morgen..

det er søndag i dag, 2 advent. der er ikke længe til jul nu. det går nok, jeg glæder mig til at december er over.
jeg var i byen igår, det har hyggeligt nok, og bliv lidt fuld, selvom at jeg ikke hade fået særlig meget. men det er lang tid siden at jeg hade drukket.

Denne uge vi kommer til, bliver hård, jeg stopper i behandling, håber jeg. jeg er ca 3kg under min målvægt nu, men stemmen ville have at jeg skal ha tabt et kg til torsdag. jeg ved godt at det ikke er godt, men føler ikke at jeg er istand til og at gøre nået ved det, jeg er bange for at lade maden blive nede i maven, bange for at det gør mig fed og klam. bange for at jeg ikke kan passe midt tøj. jeg er bange for at jeg har taget på i morgen, pga at jeg har spist alt for meget. Det er så dumt, for det er jo bare mad, vi skal alle have mad for og at overleve. men det føles bare så forkert. måske er jeg ikke prat til og at stoppe i behandling?! ikke når det ser sådan her ud nu, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre, for personalet siger at jeg ikke er "tilstæde" når vi skal spise. men jeg vil bare så godt være rask, det er bare så svært og at kæmpe, når jeg føler mig så tyk vær dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar