mandag den 17. december 2012

....

jeg har tabt mig Ca. 600g siden torsdag, i midt hovde er det ikke meget, og spiseforstyrrelsen vil have mig længere ned, jeg ved godt med min fornuft at det ikke er godt, men jeg kan ikke se at jeg vejer for lidt, slet ikke. for jeg er stadig i følge BMIet inde for normale områet, selvom at jeg ligger i den lave ende,
det er slet ikke til og at finde rundt i, for når jeg kigger mig i spejlet så kan jeg godt se at mine hofter er tydeliger og det samme med min krageben, men jeg kan IKKE se at jeg er tynd. det giver slet IKKE mening :(
hvor ville jeg dog ønske at jeg kunne se det samme som alle andre, men det kommer vel. engang.
Min læge hade fri i dag, så jeg må vente med og at ringe til hin i morgen, det bliver jeg nød til.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar