onsdag den 15. august 2012

endnu engang...

Det er anden gang i dag at jeg har grædt i dag, men 3 gange på denne uge ca. min kontakt pærdago ville ringe eller skrive til min behandler i morgen, for at sige hvordan jeg har det. for godt har jeg ikke. jeg kan ikke holde min krop ud. som den ser ud nu. mange af mine tanker på en dag går til hvordan jeg ser ud, sidder tøjet nu så godt at man ikke kan se nogle deller osv. hvis jeg kan komme til det så taget jeg strik trøje på, for at man ikke kan se min mave. fx. nu, sidder jeg i en tynd top, og løse bukser. pga. at jeg ikke kan holde min krop ud. og så jeg jeg ligeglad med om der er 9grader eller 30grader som det bliver på søndag ca.
jeg ved ikke hvordan eller hvad jeg skal gøre for at få det godt, måske er jeg bange for at få det godt?!
jeg ville bare godt have et normalt liv, uden selvskade, opkastninger, overspisninger, sult, dårlig tanker osv. det er hårt og at kæmpe, vær evigt eneste dag!!

jeg savner min hund, savner og at kramme og kysse hin, savner alt ved hin. hun er den skønneste og smukkeste hund, sort labradore, formel 1, og lækkere brune øjne. og så hedder hun bella. jeg håber at jeg snart kan se hin. ¨
måske er det det som jeg mangler, et dyr, som jeg kan tage mig af, ikke et hamster eller andre små dyr, men en hund eller en hest. en hund som jeg kan gå tur med og tage mig af, så jeg også kan komme ud og være sucial osv. eller en hest, bare en lille en. jeg tror at jeg ville prøve og snakke med nogle i min familie, de har heste.

jeg skal i skole i morgen, vi skal tegne på kopper, det skal nok blive sjovt.. jeg lavede en her igår, hvor jeg hade lavet en masse prikker på i forskellige faver, og så inden vendig hade jeg skrivet, SMIL TIL VERDEN, og så en sol nede i bunden af koppen, jeg skal nok låve at ligge et billede ind på blogge enten her i aften eller i morgen :)

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar