tirsdag den 14. august 2012

okay..

skolen har været fin i dag, fik lige hilset på min gamle kontaktlære, hun er simpelhend så sød og fantasik. jeg har ikke rigtigt snakket med min nye kontaktlære, kun den ene af dem. har to kvindelig kontaktlære, er glad for at jeg ikke skulle have en mandlig.

tankerne køre stadig der ud af. jeg kan ikke være i min krop og alle folk er bare flottere, smukkere, tyndere end mig. jeg bliver aldrig smuk og tynd. jeg ligner nærmest en som er gravid i 8-9 månede, men nej jeg er bare fed. og folk er ligeglad, de lader mig bare spise og lader mig blive federe. så længe jeg spiser og alt serfint ud på ydresiden, så er de glad.
jeg ved inderligt ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, mad driver mig til vandvid, jeg elsker det og hader det på sammetid, hvorfor SKAL man spise for at overleve, i midt næste liv ville jeg leve af kærelighed og kildevand..
jeg burdte tage mig sammen og tabe mig! og være ligeglad med hvad andre tænker og siger, det vigste er jo hvordan jeg har det med mig selv. !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar