mandag den 13. august 2012

kun tåre

kl er over 00:01. jeg burde sove for lang tid siden, men jeg kan ikke. jeg er....tårene glider ligeså stille ned af mine kinder, jeg græder sjældent, og hvis jeg endeligt gør, så er det meget sjældent at jeg gør det over for andre(!!) sidste gang at jeg græd, kan jeg ikke huske, men jeg mener at det var over for min kontakt pærdago, i aftes var det over for natte vagten. jeg hader og at græde, sidste gang at jeg sådan rigtigt græd over for andre, var den sidste(?) aften på efterskolen, inden at vi stoppede (2års elever og nogle 1års) det var først en elev der fik nogle tåre frem og så en lære da hun begyndte og at synge, begge år gik bare lige i gemmen hovet på mig, det var simpelhend så smukt,!!

jeg er ked af min krop, folk sage til mig i dag at jeg så godt ud på skolen, og natte vagten sage at jeg var tynd, men jeg kan ikke se det, jeg føler mig fed, stor, og klam.. og det er jo også det som jeg ser i spejlet og på billeder, så hvorfor bliver ALLE folk så ved med og at lyve over for mig?

jeg skal op ca kl 06:00, der er 5 timer til, jeg ved ikke om jeg går i seng, jeg ved ikke om jeg magter, så hellere side oppe i mørket, med filmen om LA DANSE- THE PARIS OPERA BALLET, virklig smuk film, om opèra de paris. som er en film som handler om ballat danser osv.
jeg kan ikke huske hvad jeg skal i morgen i skolen. jeg burde jo gå i seng, og jeg ved at jeg i morgen frotryder min måde at handle på når jeg er ked af det eller har spist nået som ikke lige går efter midt hove, så straffer jeg mig selv med ikke og at sove.. så dumt og det ved jeg jo også godt, men når jeg har det sådan så tænker jeg ikke over det før begefter, desvære..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar