onsdag den 1. august 2012

dumme vægt!!

Jeg føler mig fed! tyk, fed og klam. selvom at folk fortæller mig nået andet, at jeg er tynd, ser godt osv. så tror jeg bare ikke på dem. jeg tror at de lyver mig direkte op i hovet..
føler bare at alt har sat sig på, lår, røv, mave og bryster. :( vilket gør sådan at jeg bare hader min krop endnu mere og får lyst til og at tabe mig.. arrrrrrg... for jeg ville jo godt have det godt igen! virklig seriøst! bom....bom.
men jeg ved bare ikke hvordan..




jeg ville godt have sådan en vægt som denne ^. den er i det menste sød! :)
men hvorfor findes vægten endligt? for det eneste som den skaber er jo kun problemer, og gør en ked af det. den gør jo ikke nået godt. man kommer jo nærmest i konkorence med sig selv, om at veje mindst vær dag. og det kan jo ende med at det bliver farligt. hvorfor ikke bruge et måle bånd? eller tøjet i stædet for? og med en vægt,- der findes ikke en vægt som er ens, af det som jeg har fået avide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar