søndag den 5. august 2012

ude er godt, men hjemme er nu bedst

Så er jeg hjemme igen, efter en fantasik tur hjemme ved min veninde og hins kæreste. det var endligt meningen at jeg kun skulle være der til lørdag, men vi bliv enige om at det kunne være hyggeligt at jeg også tog lørdag med også, så jeg bliv til søndag.
jeg har haft en rigtigt god weekendt, og spiseforstyrrelsen har ikke været der så meget! eller jeg har ikke mærket så meget til den, men nu kan jeg godt begynde og at mærke den.. JEG HAR IKKE KASTET OP SIDEN ONSDAG I SIDSTE UGE!!!!!!! det er seriøst en rikort!! sidste gang at jeg har holdt i så lang tid var da jeg næsten lige var begyndt i behandling, og hade fået min kostplan, så det må ha været i marts, mener jeg.. :)

jeg skal jo til herning på tirsdag, og hin som jeg skal snakke med (sygeplejske) har sat mig på en prøve(!!) jeg skal spise mad sammen med hin, det er ikke fordi at jeg ikke kan spise sammen med andre, for det kan jeg godt. men det er bare alle de tanker som køre rundt inde i midt hove. hvad synes hun nu om mig, tænker hun nu at jeg er fed, en fed bulimiker, osv. og hvad skal jeg tage med og at spise.. og hvad nu hvis det er en af de dage hvor spiseforstyrrelsen virklig har fat i mig?! hvad fanden skal jeg så lige gøre?, for de gange hvor den har haft fat i mig, har jeg været totalt ligeglad med hvad personalet har sagt, de kunne rege mig en høstblomst..

jeg købte nogle bukser her den anden dag, da jeg var sammen med min veninde, sådan som jeg har det nu så har jeg sådan fortrut at jeg har købt dem, virklig. de strammer og alt henger bare over, den lille smugle selvtilid som jeg hade fået (pga dem som læser med osv) er der intet af tilbage, den er forsvundet, pga det par bukser, fordi at jeg simpelhend nægter og at gå en str. længere op! hvis jeg bare kan holde mig til en str. s i trøjer/ toppe og t-shirt, og buksert i en s/m og liggens i str. s. så går det lige for mig, men ligeså snart at det begynder og at være forsmå til mig, ville jeg ønske at jeg kun få en oprasion så jeg kunne tabe mig eller få en fedt sugning..
Jg ville heller ikke have at folk skal tænke at jeg er fed og normal, det er derfor at jeg godt bare ville af med de skide 5-7kg som jeg har tage på. for så tænker folk vel ikke det om mig??

nå men det var endligt ikke alt midt pladder som jeg skule flabe om,( om spiseforstyrrelsen!!!) jeg ville endligt bare fortælle at jeg har haft verdens aller bedste weekendt med 3 dages druk, god musik, søde mennesker og vandpibe :)<3

//sarah-line

1 kommentar:

  1. Kære Sarah-Line

    Jeg ved du ser et andet spejlbillede af dig selv, end dine omgivelser gør. Du ved det også godt selv, inderst inde, det kan jeg jo læse mig frem til.

    Jeg har ingen fornemmelse af hvordan det er at have det, som du har, men jeg ved rigtig mange mennesker ønsker at se dig sund og glad... og som du selv skriver et sted, så har du fået mere energi til venner og lignende. Det i sig selv er jo dejligt.

    Jeg tror på det er en rigtig hård kamp du er i gang med nu, men jeg ville også ønske at du kunne se dig selv, som andre ser dig... som en rigtig køn og sød pige... og en som de alle gerne ser komme ud på den anden side, helt rask.

    Kram

    Dorthe

    SvarSlet