lørdag den 25. august 2012

en skønne dag bliver alting godt igen, det låver jeg!

Jeg har så meget lyst til og at tabe mig, trængen er stor! "jeg ville godt have dig ned på 50kg, så får du også det meget bedre med dig selv og dit humør bliver også stabilt" sage min psykolog nogle lunde til mig. tak fordi at du opfroder mig til og at tabe mig, den dag sage ders vægt 52,7kg. og nu siger den nok on omkring 51-51,5kg. det kun være så sjovt og at se hins ansigt hvis jeg er nede på 48-49kg til næste gang. og jeg skal jo aliveller snart stoppe der nede, så kan det vil forhelvede være lige meget om vægten siger det ene eller det andet, det vigtiste af det hele er vil at jeg er glad! og ikke en skid andet!
det hele skal nok blive godt engang, for der kommer vel en dag hvor tankerne ikke kræser udelukkende om mad, kcal, uddesende, osv. men hvor jeg bare kan leve og have det godt med mig selv. uden og vende og dreje mig forand spejlet fordi at dellerne i siden ikke må bule ud over liggens kandt, prøve mindst 5-10 forskelligt trøjer, eller bukser/liggens før at jeg finder ud af hvad jeg ville have på. med mindre at jeg bryder sammen forand midt tøjskab fordi at følsen af at intet tøj passer bliver for stor!
der kommer en dag hvor jeg er glad og hvor jeg mener det..

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar