onsdag den 8. august 2012

at lave ingen ting, og undgår følser som der ikke er plas til.

Indtil vidre har jeg ikke lavet det store, jeg har hørt musik, slappet af, sat vaske tøj over og drukket kaffe.
jeg burde rode op (!) istædet for at side/lægge på min flade røv (!) værlset ryder sig jo ikke op af sig selv ;)

tankerne køre stadig rundt fra igår, hvordan fanden kan jeg komme til og at spise normal igen?! istædet for at overspise, kaste op eller sulte mig selv til at jeg er ved og at besvime vær gang at jeg rejser mig op. ?!
hvordan kan jeg komme til og at følje min kostplan, helt?!
måske har jeg bare fået et tilbage fald? nej, jeg har nok haft et tilbage fald lige siden at jeg er startede i behandling i marts, eller så er jeg bare bange for at slippe spiseforstyrrelsens trygge spind. jeg ved godt at det ikke handler om at tage sig sammen, det har jeg vist i laaaaaang tid nu, men hvor ville jeg dog bare ønske at det gjore (!!!!) jeg er træt af at være i dette her helvede. ligenu ville jeg ønske at der var to af mig, så kunne den ene råbe mig ind i hovet at nu tog jeg mig famne bare sammen!!!!

jeg ved virklig ikke hvad jeg skal gøre ligenu, grunden til at jeg har det sådan ligenu er nok at jeg ikke har fået nået mad ud over kaffe og tygummi. jeg kan virklig ikke få mig selv til og at tage nået.

jeg ved ikke hvad det er som jeg prøver og at skjule for mig selv når jeg enten sulter, overspiser eller kaster op. hvad det er for nogle følser som jeg prøver og at ungå. for nået må det jo være. ellers ville jeg jo ikke have en spiseforstyrrelse. og side her hvor jeg er i dag.
jeg kan ikke huske hvornår alt det her med spisning startede, men der har nok været en start på det da jeg var helt lille, men det startede nok helt i november/december 2008. fra december til sommeren 2009 ca gik fra ca 58-59kg til 51-50kg. det er ca 10kg på ca 6 måneder. men at jeg så på ca 4år er gået fra 59kg til 42,5kg er meget, det er omkring 17,5kg. og siden august/september sidste år og til jeg startede i behandling i marts er gået fra ca 52kg til ca 43kg. da jeg så til selve forundersøgelsen vejede ca 46,5kg og så ca 14 dage efter sage den 44,5kg. og nu har jeg så brugt ca 6 måneder på og at tage ca 5,5kg på. og det var endligt kun meningen at jeg skulle ha været i behandling i 3 måneder. ehmm..

nå men det bliv nu lige et meget forvirrert indlæg. håber at i kan få det til og at henge sammen ;)

// sarah-line


Ingen kommentarer:

Send en kommentar