lørdag den 18. august 2012

sommer lørdag

Jeg satser på en rigtigt god sommer lørdag med masser varme, sol, sommer, vinden i midt hår og så skide være med en dum spiseforstyrrelse! fuck opkastninger, overspisninger, sult, osv. så længe at solen skinder, så er jeg glad! 

Jeg har gået rundt og at tænkt på nået(!!) for fuck hvor må det endligt være kedeligt for andre (og mig selv) at læse om det at have en spiseforstyrrelse, selvhad, ynk, dobbelhager, kcal osv. og så tænkte jeg på, kunne det ikke være sjovt og at  læse om andre ting?! fx. "hvad købte jeg da jeg var i byen og at shoppe?" "mad" osv. men det må vel og være være meget rat, for (mine) pårørende at videhvad der forgår inde i hovet på en spiseforstyrrede?!
for ja det kan sku være meget svært og ens familie at vide hvad man SKAL gøre når ens datter, søn, svigersøn/datter. osv. skal gør. selvom at jeg har været optaget af og at tabe mig osv. (i ca 4år) så har jeg altså øjne. måske har de bare ikke været store nok til og at se det hele.

D.12/9-12 skal jeg til et fordrag. det er LMS ( landsforeningen mod spiseforstyrrelse og selvskade, mener jeg at det hedder) som holder det, Mille, (har udgivet bøger `lad mig bare forsvinde`, `hvor ser du godt ud`) kommer og holder fordrag, som hedder `spiseforstyrrelser og seksulitek`
jeg tror at det bliver godt, og bliver spændende.

og mange gange undskyld for et rat så forvirrende indlæg! :D <3

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar