torsdag den 23. august 2012

motivation- at holde kostplanen for en dag

Ligenu sidder jeg i skolen, og har 10 pause. jeg er ligenu rat så top movivert om og at holde min kostplan fuld ud i dag, uden hjælp fra personalet, for har overbevist mig selv om at jeg klare mig bedst uden dem, altså at det slf er helt okay at de hjælper når jeg har brug for det, men i dag ville jeg altså godt selv. og jeg har faktisk klaret mig fint indtilvidre uden den.. weee...
så indtil vidre har jeg fået.

morgen mad:
10g mandler
15g blåbær
10g rosiner
15g havregryn
200g A38( skal normalt have 200g vanilje yoghurt, men tænkte at der nok ikke sker det store ved når jeg har taget blåbær i i stædet for)

10 pause:
1 æble
og 1/2 rugbrød med mørk pålægchokolade.

og kl 12 skal jeg have
2 halve stk rugbrød med buko smørost og 1 æble :)

og så regner jeg med at jeg skal hen og at træne engang i aften, ca 1/2 time til 1 1/2time :)
men ellers går jeg jo også til og fra skole af.

det er jo meningen at jeg skal ned på  50kg og så holde den der.
men min veninde spurte mig så i dag og jeg så kunne holde den der og ikke tabe mig ydeliger, jeg sage til hin at det regner jeg godt at jeg kan, at jeg må være den stærkeste her og ikke lade den vinde over mig. men ellers ved jeg at jeg stadig er normal vægtig når jeg er på 47kg, jeg er bare i den lave ende og det er jo heller ikke sundt. men nu må jeg lige se om hvordan det kommer til og at gå.

men nu ville jeg smutte tilbage til time, som jeg har om 5min.

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar