søndag den 12. august 2012

lidt billeder

fandt lige nogle billeder, de fleste af dem er fra i august månede af(i år)  og ´de to hvor jeg har en leopart kjole på er fra nytårs aften 2011-2012 af. det var et af de tidspungter hvor jeg var tyndest. jeg kan ikke rigtigt se forskel fra dengang jeg vejede de 42,5-44kg og så til nu, jeg føler mig federe og tykker nu end dengang.. vilket ikke er til og at holde ud! jeg er somtider ved og at blive hysterisk, sur, gal, ireterrert, osv. når intet af midt tøj sidder som JEG godt ville have det. og så gemmer jeg for det meste mig altid i stort tøj, hvor værken andre eller mig selv kan se min krop. det går mig nogle gange så meget på at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre af mig selv, jeg kan blive helt jaloux og en smugle irrertet på andre når de kan gå i tøj og bare kan være totalt ligeglad med om nået falder uden for, HVORDAN GØR DET DE, de må virklig have et afslappet forhold til sig selv og ders krop. jeg kan blive helt angst, hvis nogle deller på mig selv sidder uden for bukse kandten, det er for det meste "håndtagen".
lige pt. sidder jeg i min seng, jeg har haft ondt i maven i dag, nok kun i ca 30min, jeg ved godt hvorfor, jeg hader disse bivirkner ved en spiseforstyrrelse, men de forsvinder kun når midt spise mønster bliver normalt igen, håber jeg.
jeg skal ha spurt min behandler om nogle ting når jeg skal der ind igen d. 21. om jeg kan få taget nye blodprøver, da jeg godt ville se hvordan midt væske balance ser ud, da jeg ikke har fåt drukket vildt meget, kun en masse pepsi max og faxe kondi, og midt kcalium. og så skal jeg ha spurt hin om jeg kan få taget en ny EKG, eller andet, så jeg kan få tjækket midt hjerte rytme. hvis nogle af de ting altså kan lade sig gøre. ligenu ser jeg nynne, og snakker med min mor.
billede fra nytår, vægt ca 46-44kg ca

billede fra igår aftes,

billede fra nytår vægt ca 46-44kg

vægt ca 49-51kg.

min morgen mad i morges :)

4 kommentarer: