mandag den 20. august 2012

Nynne, en smugle angst og CFS

Sidder/ligger i min seng ligenu. og ser Nynne som jeg har på tv. Jeg er bange for at angsten er ved og at vende tilbage, og tanken om at jeg kunne finde på og at holde mig vågen pga. at jeg er bange for at angste kommer væltende ligeplusseligt, magter jeg ikke. jeg tror desvære at det bliver den eneste mulighed. hvis jeg er heldig så køre jeg mig selv så træt at jeg falder i søven af mig selv, uden en lille smugle angst andfald...
Jeg skal hen til CFS i morgen. Jeg skal snakke med min psykolog forførste gang i ca 3uger, jeg glæder mig til og at snakke med hin, eller både og. for jeg ved at min kontak pærdago skal med ind. Jeg ved allerede at jeg har taget over 1 kg på, siden for 14 dage siden, måske enda 1,5kg. jeg gidder ikke mere, gidder ikke og at stå ansigt til ansigt, med en vægt som siger 51-52kg. og den vægt som jeg er sat til hedder 50kg. baaah...
nårh ja, også har jeg ikke engang kastet op i dag, selvom at jeg har haft overspisninger!!! hurrra... jeg NÆGTER(måske, jeg ved ikke) at blive vejet, vægten braser sikkert sammen!!!

det hele virker så indviklet! og så uoverskuligt, så frustærende.på sammetid. i sidste uge, græd jeg ca vær anden dag. og jeg har ikke grædt endnu, sidste gang at jeg græd var i fredags, i min venindes arme, og forand næsten hele skolen.. måske var det bare det hele, jeg ved ikke.
hvis det ender med at jeg ikke får nået søven i nat så bliver jeg sikkert hjemme fra skole af i morgen. ikke om jeg kan magte og at tage i skole og ligene en som katten har slæpt med ind.

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar