torsdag den 16. august 2012

god dag med regn og en masse andet

Jeg har lige spist, eller lige og lige, for ca 30min side..
min kontakt pærdago ringede til min psykolog i dag, for at snakke med hin om hvordan jeg har det, for lige fortiden har jeg det nok ikke så godt. men tine siger at det høre med. jeg er rigtigt træt af kostplanen! også selvom at jeg ikke føljer den, bare det at den er der er nok..
jeg har 1 hjemmebesøg om ugen, og resten af min besøgs tid og belivilliget tid, er sat af til morgen maf, aften og sen aften.. sen aften er på 30min og aften og morgen er på 60min. jeg er sur og træt af af det er sådan, for jeg mener at jeg godt kan klare mig selv osv. for jeg spiser jo, det gør jeg! men malene tror ikke rigtigt på mig eller jov det gør hun, men hun er mere bange for hvad det er jeg spiser og hvor det ender henne.. jeg ville bare ønske at morgen, aften og sen aften var i 30min. i stædet for 60min. heldigvis skal jeg til møde her i september, hvor jeg skal snakke med min sagsbehandler, så jeg håber bare og krysser finger for at hun ville tage nogle af timerne væk, for nøj hvor er det træls at personalet skal være så meget over mig, selvom at de ikke er det så meget mere, heldigvis!

ligenu  sidder jeg i køkknet, drikker kaffe, spiser kage og sidder i t-shirt, vilket er en smugle stor for mig, fordi at jeg har det så svært med min krop for tiden. jeg har det bedst med og at gemme mig i en striktrøje..

ellers har jeg ikke lavet det store i dag, været i skole, hvor vi i klassen  har lavét/skrivet på en kop som skulle være vors ejen, hvor vi så kun have the, vand, kaffe eller andet i. ¨så har vi været i musik hvor vi skulle prøve de forskellige indstrumendter :) og til sidst skulle vi på idræt linjen og spille strand fødbold og vollibold i regnvejer( lidt)
rigtigt godt og sjov dag
og pga at min kontaktpærdago hade morgenvagt fik jeg også lige spist en bolle med kyllingbryst pålæg som hun hade lavet, ellers hade jeg kun taget æble og blåbær med, som jeg har haft med siden mandag... jeg kan virklig ikke tage rugbrød med i skole fortiden, kostplanen rager mig så meget...
puuuuh... kender nogle som nok ikke bliver så glad, eller kommer med spørgsmål på tirsdag.. jeg er så sindsygt dårligttil og at holde den kostplan, men det har de sikkert fundet ud af, utroligt at de ikke har givet op..

// sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar