onsdag den 1. august 2012

når man så gerne vil, men har så fandens svært ved det

Ligenu sidder jeg i min seng, om ca 30min skal jeg spise frokost, EFTER MIN KOSTPLAN, det bliver nok svært! men indtil vidre har jeg fået spist.

200g vanilje youhurt
10g mandler
10g havregryn
10g rosiner
1dl skummet mælk
1 tsk. pulver kaffe
100g æble.

æblet var fordi at ellers ville jeg komme til og at springe formiddagen over..
og når jeg nu prøver for ca 110 gang og at holde min kostplan så skal jeg jo også have det hele med ;D

nå men min frokost kommer nok til og at sådan her ud noglelunde.

3/2 rugbrød
1 æg (uden blomme, hader blommen, den er så tør)
1 stk kyllingbryst pålæg
50g banan

:)

Ellers skal jeg ikke rigtigt lave nået i dag, end og at pakke og rode lidt op.
jeg skal hen til en veninde i morgen, som bor ved aalborg og vi skal så til lykken og feste :) så det glæder jeg mig rigtigt meget til, er kun vand til og at gå i byen i den by som jeg bor i. jeg skal så være sammen med hin fra torsdag til lørdag :)

2 kommentarer:

  1. Hvilket et fantastisk navn til din blog! Glæder mig til at følge med! You go girl!!!!

    SvarSlet
  2. årh tak <3 og ville lige sige at jeg også føljer dig :)

    SvarSlet