tirsdag den 31. juli 2012

målvægten

Jeg har været i Herning i dag. Jeg ikke rigtigt om jeg skal grine eller græde, for jeg har nået min målvægt. Den som jeg har frygtet så meget i over 6 måneder. og nu er jeg her, jeg ved ikke hvordan jeg skal reger. for fuck hvor er den dog bare svær og at accepter. men jeg bliver vel nod til det, selvom at jeg allerhelst ville af med de skide kg plus 5kg. men jeg ved at jeg ikke ville blive lykkerliger eller glader af den grund. Jeg har fået en ny kostplan på ca 1732kcal. jeg håber virklig inderligt at jeg kan holde den.
men hvad så nu, hvad skal der så ske, med mig? hvor er jeg på vej hen nu? ud i en ny verden som jeg ikke kender, jeg sidder jo stadig fast i bulimien, nok ikke så slemt mere som jeg har gjort, men jeg er der stadig. jeg skal der hen igen på tirsdag, for at snakke med sygeplejsken. jeg har snakkede med hin før, hun er nu sød nok. jeg tror at jeg ville have spurt hin om jeg ikke kan få taget nogle nye blodprøver, for at se om midt kcalium, er som det stadig skal være, og det samme med væske. midt væske indtage har nemlig ikke været alt for godt, og det er det stadig ikke. jeg kan mærke at jeg har drukket aaaalt for lidt vand!  men i dag har jeg indtil vidre indtaget 2 glas vand ca. men jeg har ondt i hovet. æv.

ellers har jeg ikke lavet det store i dag, jeg har hjulpet en veninde med og at fave hins hår, det skulle være rødt, og det bliv det også :)
jeg overvejer om jeg skulle fave midt hår, sort, igen. men jeg ved ikke. udgroningerne er ved og at være for store og har nok ikke favet midt hår i ca 6 måneder eller 5. :)

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar