onsdag den 25. juli 2012

som-som-sommaaaaar

Så er sommeren endeligt kommet til danmark :D jahuuuu
var næsten lige ved og at tro at hele sommerferien skulle blive ødelagt af regn, blæst og ingen sol..
Men endeligt har vi fået sol, jeg nyder det virkligt!

Jeg var i byen igår, det var hyggeligt nok, drak alt for meget, igen igen.. bliv så fuld at jeg brækkede mig, optil flere gange??!!
så er det altså ikke sjovt mere, bom.

maden har nok ikke gået så godt i dag, har bare spist en masse usundt, ligesom jeg normalt gør.
jeg ville ønske at jeg ikke hade en spiseforstyrrelse! jeg hader den og jeg elsker den, den er både min bedste ven og min fjende.
jeg føler mig stor og har bare aller mest lyst til og at tabe 5-10kg.. jeg ved godt at jeg ikke bliver lykkeliger af og at tabe 5-10kg, men jeg kan bare ikke holde min krop ud!
jeg har ikke lyst til og at have former, har ikke lyst til at fyrene skal kigge efter mig når jeg er i byen..
jeg ville bare være tynd igen! så jeg kan komme i mine bukser igen...
jeg må til og at tage mig sammen, jeg ville godt veje 5-6kg mindre når jeg starter i skole igen. men så må jeg vist også til og at tage mig sammen!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar