søndag den 1. juli 2012

wuhuu... FERIE!!!!

wuhuu.....!! endelig sommerferie!! jeg elsker ferier!! især sommerferien!! (sol,sommer,ferier, stranden osv.) men lige pt er jeg nok mere bekrømmert for hvordan min sommerferie ville komme til og at se ud! jeg er RIGTIGT bange for at spiseforstyrrelsen bare ville ødelægge HELE min sommerferie! med opkast, sult, overspisninger, aff-piller og motion osv. vilket jeg virklig ikke magter! og jeg er virklig ikke stærk nok til og at sige den imod!! hvis jeg var det så ville jeg slet ikke side her hvor jeg er nu( hovet begravet ned i min 3 skål a38, med mandler, rosiner og multi cheerios) jeg bliver simpelhed nød til og at lave en plan sammen med min behandler på tisdag!! jeg kan ikke holde endnu en sommerferie ud på den her måde!!! jeg magter det ikke!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar