torsdag den 26. juli 2012

rod op dag, med mere.

jeg sidder lige pt. inde på midt værelse. udenfor skinder solen og himlen er blå, fra midt vindue er himlen sky frit, det er smukt og flot.
jeg burte få mig taget sammen til og at rode op, midt værelse roder!, så måske er det det som jeg skal bruge lidt af min dag på, at få rodet op, min mor sage engang nået til mig ( for ca 1-3uger siden) roder det omkring en, roder det også i hovet. jeg må nok give hin rat, men jeg har altid været stort rode hovede, haha :D

jeg stod op kl ca 09:25 ca. og fik lavet min morgen mad hurtiger end normalt, jeg kan sagtens bruge 15-20 min på og at lave min morgen mad helt rigtigt med og at måle op osv,  men i dag gjore jeg det nok på ca 10min. og min morgen mad bested af : cheasy vanilje yoghurt, mandler, rosiner og havregryn til, en kop pulver kaffe med skummet mælk i. i alt ca 238kcal. jeg ville godt på 1000-1200kcal i dag, altså uden opkastninger og overspisninger, da det er dem som altid ødelægger min dag. så jeg tænkte på at hvis jeg nu kan holde min på ca de 1200kcal i dag, så ville det være så godt, og endnu en dag uden den bliver ødelagt, og endnu en dag hvor jeg beviser at jeg godt kan :)

jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal bruge min dag på i dag, end og at ryde op og nyde solen og sommerferien ude på træssen og få lidt sol. jeg har overvejet og at ringe til min mor for og at spørger hin om hun ville med rundt om søndersø. det er også ved og at være lidt lang tid siden at hin og jeg har lavet nået sammen, og hun har snakket nået om at hun godt ville ud og at få nået motion. og så kan vi begge komme ud og få os rørt ( er lidt selv dårlig til og at komme ud).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar