mandag den 23. juli 2012

lang tid siden

Det er ved og at være lidt lang tid siden at jeg har haft skrivet, men har ikke kunne huske min login til min gmail. men har fundet den nu, :)

Jeg ved ikke rigtigt hvordan det går lige fortiden, jeg har taget på og er næsten på min målvægt.. det gør mig en smugle bange og og på en eller anden måde angst, for har allermest lige pt lyst til og at tabe 5-8kg..
jeg skal snart hen til min behandlings sted igen, faktisk på tirsdag d.31/7. jeg er lidt spændt på om jeg er på min målvægt eller om jeg har tabt mig..
det er gået godt i denne uge, har kastet op ca 13gange og har haft 2 dage hvor jeg slet ikke har kastet op, det er ligeså stille begyndt og at gå fremad, men jeg ved at det hurtigt kan gå ned af igen. men min kostplan kan jeg stadig ikke finde ud af og at føgle, jeg ved at det ikke er godt, og jeg ville ønske at jeg kunne finde ud af og at føgle den, men det kan jeg bare ikke, jeg ander ikke hvordan jeg kan føgle den og den er enda sat 600KJ ned så er den på 8650KJ( 2066kcal ca) og før var den på ca9250KJ( 2209kcal ca) så det er ca 143kcal mindre..  jeg må ha lagt midt hovede i blød, for at finde ud af hvordan jeg kan holde den, da jeg sikkert stopper med behandlingen i næste månede..

-knus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar