søndag den 29. juli 2012

en ingen ting dag...

Der mandag i dag, og i morgen skal jeg til Herning. jeg ved ikke hvordan jeg har det, godt? dårlig?glad?sur?fed?tynd?grim?smuk?. jeg ved det ikke, nok en blanníng af altsammen. Jeg frygter virklig dagen i morgen!(tirsdag d.31/7) tanken om at jeg har taget så meget på at jeg er på min målvægt, skrammer mig, for tænk hvis jeg nu har tabt mig, så er der endnu længer tid til at jeg er på min "målvægt". så ligenu har jeg bare rigtigt mange tanker omkring det. For nået i min ville godt tabe sig, bare 10-13kg, og nået i mig ville også godt tage på så jeg kommer op på 52kg, selvom at min målvægt rigtigt ligger på 50kg. Men så kan det være at jeg får min mens tilbage. Jeg har ikke haft den siden januar. og nu er jeg jo ved og at nå min målvægt, så jeg ville godt snart have den tilbage, for så ved jeg at min krop er ved og at være sig selv igen.

´Mine tænder har taget skade af spiseforstyrrelsen, af alle de opkastninger som jeg har udsat mig selv for i så mange år(3,5-4år) det kan mærkes, mine tænder har fået syre skader, hvor meget ved jeg ikke rigtigt, men jeg får isninger hvis jeg får nået koldt. og så har jeg hulder i mine tænder. jeg skal muligvis ikke selv betale, for at få dem ordnet. det kommer and på hvad spical tandlægen siger.

Jeg var i byen i lørdags, og bliv slf. rigtigt fuld igen! virklig. det er jo ikke fedt når man er så fuld at man ikke kan gå på sine ben! og bliver nød til og at blive løftes hjem. hmm... aliveller har jeg ikke lært nået af det, ikke lært nået af mine fejl. det håber jeg at jeg gør engang :)
så ellers har dagen bare gået med og at passe tømmermænd( har ikke rigtigt haft ondt i hovet på den måde :) ) hin som jeg bor med og jeg fik lige plusseligt lyst til pizza, så vi bestildte to pizzaer og spiste dem :)

i morgen/idag. ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal lave. måske ned i byen lidt. det er også ved og at være rigtigt lang tid siden at jeg har haft overspisning, hvor jeg har handlet ind til det. det er godt! og mine opkastninger er også skåret rigtigt meget ned, det er nok snart 2-3uger siden at jeg har været over 15 opkastninger op en uge. og i denne uge indtil vidre har jeg haft ca. 11. så det er begyndt og at gå fremad, men det har også taget ca 6 måneder og at nå her til hvor jeg er i dag, taget ca 6 måneder og at tage ca 5kg på.  men jeg har endnu ikke holdt min kostplan som ellers bliv sat ned til ca 2066kcal. og den er gået fra 9250KJ til 8650KJ og aliveller kan jeg ikke følje den!! det er virklig frusterende!! og jeg har jo låvet dem at jeg nok skulle holde den... bom bom..

nå men jeg ville give mig til og at rode op inde på værelset, det ligner at der er sprunget en bombe!!
flalte i søven i min seng ved halv 20 tiden og vågnede ca halv 12. så er bare frisk :i så jeg får sikkert tiden til og at gå med og ar ryde op og gøre rent :D

//sarah

Ingen kommentarer:

Send en kommentar