onsdag den 15. august 2012

tandlæge og sommervejer..

jeg lage dagen ud med og at græde, fordi at jeg følte at jeg ikke kun passe nået af midt tøj inde i skabet, at intet sad som jeg ville have at det skulle, det var og er virklig frusterende. heldigvis kom hin som jeg bor sammen med og spurdte mig om hvad der var i vejen. jeg føler selv at jeg altid er der for hin hvis hun er ked af det eller at der er nået ivejen, så det er rat at hun gør det sammen, det betyder meget!
jeg ved ikke hvordan det går med maden, eller jo det gør jeg, det går af lort til!! og jeg føler ikke at jeg har styr på en skid! ingen ting.. maden styrer mig, selvom at jeg nogle gange kommer i tivl om det bare er nået som jeg biller alle folk ind. Det er hårt at blive ved med og at kæmpe, måske er jeg bare ikke parat til og at få det godt? måske er det bare sådan her at det skal være? jeg ved det ikke, spiseforstyrrelsen er så tryg, så det at få det godt virker så ukendt.

jeg var jo ved tandlægen i dag, hun sage ikke så meget, hun kun godt se at min malje var tynd. jeg håber ikke at det ender med at jeg får krone på, men det ender det vel med hvis jeg ikke snart stopper?! min tandlæge regning bliver dyr, hvis jeg skal betale selv, over 6000kr, pga huller og bedøvelse. puha. håber bare at jeg kan få bevilling til det, så jeg ikke skal betale så meget! :)

ellers har jeg ikke lavet så meget.. end at nyde det længe vendtet (??!!) danske sommer vejer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar