onsdag den 1. august 2012

når dagen starter godt og slutter skidt.

Dagen startede ellers lige så godt, og jeg kørte den håre stil med og at holde min kostplan ind til kl 18. hvor det så ente galt, og lige siden da, jeg været ligeglad. nogle gange har jeg virklig svært ved og at se om jeg virklig skal komme ud af dette her helvede. Men som min behandler siger, jeg må bare op på hesten igen. ligesom da man skulle starte med og at cykle for første gang, der væltede man også, men man må bare op på hesten igen. så i morgen,-er det atter en ny dag, den samme kamp, og så må jeg bare blive ved med og at kæmpe, og kæmpe og kæmpe.....

ligenu sidder jeg i min seng, med dynen omkring mig og spiser chips OG drikker PEPSI MAX!!. :) uhmm
en veninde og jeg går over og hæver penge i nat, som jeg skal have med i morgen og så skal jeg også ha pakket, typisk mig ALTID at gøre det i sidste øjeblik, haha :)

jeg tror at det er rigtigt svært for "normale" mennesker at forstå en spiseforstyrrede person, for hvorfor kan de ikke bare spise og nyde maden. men ja, det er svært og at forstå hvis man ikke har været der selv. eller har været helt tæt på en person med det, og aliveller der er det sikkert stadig svært og at forstå. jeg har somtider svært ved og at forstå den og den har efterhånden været en del af mig i 4år ca hvis ikke længere tid. men jeg tror at jeg er så smådt ved og at forstå den, i takt med at jeg også er begyndt og at kunne mærke mig selv bedere. og få nået mere enegi.

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar