fredag den 10. august 2012

spiseforstyrrelse og følser

Spiseforstyrrelsen bestemmer over mine følser. den gør sådan at jeg har svært ved og at vise følser over for folk. jeg har svært ved og at vise følser over for en fyr, fordi at den netop  fylder så meget som den gør( jeg har svært ved og at indse at den virklig fylder så meget som den gør, netop fordi at jeg HAR svært ved og at se at jeg ER syg og HAR behov for hjælp og støtte.) jeg ved ikke om jeg har følser for denne person. sidst at jeg hade en kæreste er ca 1år siden og jeg har vel nydt det, men jeg savner bare at dele oplevelser med en, snakke med en om problemer osv. spiseforstyrrelsen bestemmer for meget, over mine følser til folk. om jeg virklig inderligt elsker dem eller ej. de der sommerfugle i maven, som gør en "høj". jeg savner dem, for så viser det netop at JEG er kommet vidre, og ikke sidder i dette spise helvede..
¨så kære spiseforstyrrelse, giv mig mine rigtige følder tilbage, giv mig ALTING tilbage. så jeg ikke er så forvirrert osv. for det forvirrer ligeså meget mig som andre"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar