torsdag den 9. august 2012

skole start mandag. bedre dag i dag en igår.

Min dag har været bedre i dag( 9/8) en igår. men jeg føler mig stadig tyk og fed, selvom at jeg har tabt(?!) mig ca 1 kg siden tirsdag. men okay, hvad hade jeg regnet med efter nogle dag med alt for få kcal, end jeg er vand til. midt kcal indtag, ligger nok omkring de 2000, hvis ikke mere pr. dag måske 2500kcal. Ingen hemmeligheder nu, jeg har ALDRIG og jeg mener seriøst ALDRIG(!!!) fuldt min kostplan, og aliveller roser folk mig, for at jeg "kæmper" med og at tage på. jeg fortjænder det tydeligvis ikke.  for det passer jo ikke. grunden til og at jeg har taget på er at jeg spiser som et s***!!!. så ja. og aliveller spørger min dætist mig, "hvad kan jeg gøre for at du kan følje din kostplan" "det ved jeg ikke" (lad vær med og at give mig en kostplan, eller blive ved med og at lave nogle til mig, jeg har efterhånden så mange at jeg kan udgive en bog)
jeg håber, eller nej jeg håber det ikke, for jeg har det godt med og at gå der. men et eller andet sted, så glæder jeg mig til at jeg stopper min behandling. så jeg kan tabe mig igen, bare 3kg eller 4kg. Jeg ved ikke hvad der skal ske med mig når jeg stopper i Herning, jeg håber inderligt at min behandler har fundet ud af et eller andet når jeg skal der op igen, nået må hun da ha fundet ud af i mens at hun har haft 2-3 ugers ferie. måske.
jeg er træt af og at føle mig tyk, stor og fed, når alle siger nået andet. hvorfor kan jeg ikke bare se det samme som alle andre ser??!!

det er skole start på mandag, om jeg gidder! tror bare at jeg rejser laaaaaaangt væk. væk fra alting, ned til nået MERE sol og sommer(!!)
jeg er gået i barndom igen (haha) jeg har købt strømper med powerpuff pigerne, tom og jerry og peter plys, bilka hade tilbud, 4,95kr pr par. :) så nu er jeg 3 strømper riger, wuhuu...

ellers har min dag ikke været det vilde, jeg har endnu ikke fået mig taget sammen til og at få rodet op på værelset, jeg har andet og at give mig til,( *host* hvad skal jeg sige?, jeg er doven, *host*)

Maden er gået bedre, stadig med opkastninger, men det kan tælles på en hånd. jeg ville ønske at jeg bare var helt rask når jeg nåed min målvægt. men det er jeg ikke. jeg gidder ikke og at være syg som 30årige. det er ikke et liv.
jeg har svært ved og at slippe spiseforstyrrelsen, det må jeg vis indse, den giver en form for trykhed. en dum trykhed og afhengihed. 
vi, min behandler og jeg, samt personale, er nok så smådt ved og at få lagt et puslespild. eller så er det nok mig selv. men hvorfor at jeg er endt her hvor jeg er i dag. men jeg har nok fundet ud af at jeg fra helt lillle baby af, har brugt maden(?!) små babyer kan nemlig godt have spiseforstyrrelser.  ( af hvad jeg har læst)

//sarah-line.
nu gidder jeg ikke og at skrive mere, godbnat, søde mennesker :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar