fredag den 17. august 2012

weekendt

Dagen har været okay. eller græd oppe på skole, får virklig grædt igemmen i denne her uge, men har fået avide at det høre med og at det kun er godt og gode tegn. En lære som jeg hade sidste år, kom hen og spurte mig om hvordan jeg hade det, jeg sage til hin at hun ikke skulle spørger mig om hvordan jeg hade. græd i en venindes arme, sage til hin at jeg ikke kunne mere. min gammel kontakt lære, kom og hentede mig, så vi fik en snak. det var nu rat nok. jeg spiste en halv stk brød, med 1/2 ost, lidt smør og syltetøj. sammen med min "nye" kontaktlær.

ellers har jeg ikke lavet det store i dag, end at jeg har været nede i byen og at bruge penge :) jeg har igen på udkig efter et par bukser, men føler mig bare så stor i alle bukser, så jeg holder mig bare til liggens og strømpebukser :)

//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar