torsdag den 30. august 2012

Jeg burde sove, for kl er mange, over 01:00. men jeg kan ikke, fordi at jeg var så træt, efter skole OL, på min skole, så jeg sov fra ca 19:30 til kl 22 et eller andet. Jeg har fået avide/ læst at det er meget normalt at man bliver træt når man er ved og at kæmpe sig ud af en spiseforstyrrelse. Det tror jeg gerne på, for føler også at jeg er blivet mere skrøbligt, eller det har jeg været, jeg ved ikke om jeg stadig er det. men nøj hvor tager det godt nok mange kræfter på mig engang i mellem, må indrømme at jeg engang i mellem lige taget en morfar oppe på skolen, ved 10 eller 12 tiden. eller jeg sover lidt når jeg kommer hjem fra skole af, jeg kan godt føle mig mega doven, fordi at alle de andre på min skole har overskud til og at lave en masse sammen, det har jeg slf også selv, men det er bare ikke altid at jeg har mega meget overskud til det, men det er jeg ved og at have igen.  plus at jeg nok kun for omkring 4-7 timers søvn om natten.

Vi hade jo skole OL på min skole i dag, det var virklig sjovt og super fedt!! vi hade kørestols rockby, vollyball, puste pil og stafæt hvor vi skulle være 2 og 2, hvor vi skulle klæde hinanden ud og ligge makup, mega sjovt. jeg hade ikke regnet med at midt hold hade vundet. hvis det stod til mig så var vi alle vinner, for vi alle sammen er lige gode på vær vors måder, inge er perfækt til alt, gode til alt, eller  den bedste. vi er alle sammen lige gode! ingen er dårlig!

Jeg fik ringet til min psykolog i dag, om at få en ny tid, så det fik jeg, og jeg ringede helt selv, så jeg er glad :D
plus at jeg ikke har røget i ca 4-5dag og ikke har kastede op siden tirsdag.... så det går okay, selvom at jeg er ved og at være nået så meget efter mig selv, ang. at jeg skal ha lavet en aftale med mig selv om at jeg KUN må spise usundt 1 gang om ugen, evt. om fredagen, hvor jeg bare må spise lige hvad jeg ville, plus at jeg også skal dyrke motion ca 4 gange om ugen i ca 1/2 til 1 1/2timer. jeg håber inderligt at jeg kan holde det, men jeg tror neppe, for ikke engang en kostplan kan jeg holde...

håber at i alle sammen har haft en skøøøøøøn dag!<3
//sarah-line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar